خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 09:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی مطرح کرد

افتتاح سه زمین چمن مصنوعی و برنامه‌ریزی در راستای کلنگ‌زنی و شروع بکار ۱۵ پروژه ورزشی

نماینده مردم فسا در مجلس با بیان اینکه توسعه پروژه‌های ورزشی در شهرستان فسا ادامه دارد، گفت: افتتاح سه زمین چمن مصنوعی، تسریع در عملیات بازسازی و بهسازی زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب و تکمیل پروژه زورخانه زاهدشهر جهت افتتاح و کلنگ زنی و شروع بکار ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی از جمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

حجت اله فیروزی در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا بیان اینکه توسعه پروژه های ورزشی در فسا ادامه دارد، گفت: در ادامه پیگیری‌ها درخصوص پروژه‌های ورزشی شهرستان فسا با آقای خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دیدار و گفتگو کردم.



نماینده مرد فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم به منظور افتتاح، تکمیل و تسریع در پروژه‌های ورزشی صورت گرفت.



وی در تشریح این اقدامات به افتتاح سه زمین چمن مصنوعی، تسریع در عملیات بازسازی و بهسازی زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب و تکمیل پروژه زورخانه زاهدشهر جهت افتتاح و کلنگ زنی و شروع بکار ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی اشاره کرد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تسریع در انتخاب پیمانکار جهت شروع به ساخت سالن ورزشی روستاهای غرب بخش شیبکوه به مرکزیت نصیرآباد و خوابگاه مجموعه انقلاب و سالن ورزشی حجاب (بانوان) از دیگر اقدامات انجام شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372686
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار